Ostatnia wizyta: Teraz jest 18 sty 2018, o 12:10


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Łódzki Klub Winiarzy - Rejestracja

REGULAMIN FORUM ŁÓDZKIEGO KLUBU WINIARZY

§1 PRZEPISY WSTĘPNE
  1. Forum przeznaczone jest dla osób pełnoletnich.
  2. Forum jest częścią portalu Łódzkiego Klubu Winiarzy i utrzymywane jest dzięki inicjatywie i ze środków osób prywatnych.
  3. Forum przeznaczone jest do dyskusji na tematy związane z szeroko pojętymi napojami alkoholowymi (wina, miody pitne, piwa, nalewki, wódki gatunkowe, likiery ...), metodami ich wytwarzania, starzenia, degustacją itp., itd.
  4. Dopuszczalne są również inne tematy związane mniej lub bardziej z powyższą tematyką np. kulinarne czy uprawy roślin.
  5. Tematy niezwiązane z profilem forum mogą być poruszane w dziale Hyde Park.

§2 ZARZĄDZANIE FORUM
  1. Struktura Zarządu Forum składa się z:
    • Administratorów - osób odpowiedzialnych za zarządzanie i obsługę strony technicznej funkcjonowania Forum oraz przestrzeganie Regulaminu Forum przez Użytkowników
    • Moderatorów - osób odpowiedzialnych za treść merytoryczną powierzonych im działów, utrzymywanie w nich przejrzystości oraz przestrzeganie regulaminu Forum przez Użytkowników
    • Moderatorzy tworzą Radę Moderatorów będącą ciałem doradczym dla Administracji w decyzjach dotyczących merytorycznych zagadnień działania Forum.
  2. Moderatorzy są nominowani przez Radę Moderatorów z grona Użytkowników Forum za ich wiedzą i zgodą.
  3. Moderatorów powołuje i odwołuje Administracja Forum z uwzględnieniem opinii Rady Moderatorów.
  4. Moderatorzy powoływani są do pełnienia swych obowiązków bezterminowo lub do czasu wykonania powierzonych zadań.
  5. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu który obraża innych użytkowników. Autor tekstu otrzymuje ostrzeżenie. W skrajnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany.
  6. Osoby odpowiedzialne za porządek na forum mają prawo do kasowania, edytowania, przenoszenia, scalania i dzielenia wątków lub postów.

§3 PRZEPISY PORZĄDKOWE
  1. Na Forum ŁKW należy posługiwać się poprawną polszczyzną. Dla ułatwienia można zainstalować sobie wersję przeglądarki która posiada moduł sprawdzania ortografii.
  2. Tematy i posty należy dodawać w subforach o odpowiedniej treści. Posty pozbawione sensu lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
  3. Obowiązuje zakaz umieszczania na forum ofert kupna i sprzedaży alkoholu.
  4. Reklamowanie produktów i stron www wymaga zgody Administracji.
  5. Obowiązuje zakaz umieszczania wypowiedzi i zdjęć mogących urazić innych użytkowników.
  6. Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto. W przeciwnym wypadku użytkownik zostanie zablokowany. Nie wolno udostępniać swojego konta innym osobom.
  7. Użytkownik nie może używać takiego samego awatara jak Administratorzy lub Moderatorzy.
  8. Sprzeczne z prawem i budzące uzasadniony sprzeciw innych użytkowników awatary oraz sygnatury będą usuwane bez ostrzeżenia.
  9. Zabrania się spamowania na Forum ŁKW.
  10. Sygnatura nie może zawierać grafiki i służyć ma do umieszczenia życiowego motta, sentencji lub podobnych treści.
  11. Obowiązuje zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (mowa jest tutaj również o wygwiazdkowanych (***) słowach nie tylko w języku polskim) a także sformułowań obrażających uczucia innych użytkowników.
  12. Dla wygody porozumiewania użytkownicy forum zwracają się do siebie na "ty".
  13. Wszelkie problemy z dostępnością do konta lub z logowaniem należy zgłaszać Administracji.
  14. Aby przyspieszyć ładowanie strony zaleca się dołączać w treści miniatury zamiast zdjęć w pełnej rozdzielczości.
  15. Maksymalna rozdzielczość załączonej grafiki nie może przekraczać 580x580 px oraz 50kB.
  16. Rozmiary awatarów nie powinny przekraczać 90X90 px oraz 6kB.
  17. Cytowanie powinno dotyczyć fragmentu do którego się odnosimy. Należy unikać cytowania całych postów.
  18. Zakładając nowy temat należy go umieścić we właściwym dziale oraz nadać mu tytuł jasno określający problem, a treść postu musi być ściśle z nim związana. Nie należy duplikować tematów.

§4 PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKÓW FORUM
  1. Każdy zarejestrowany użytkownik Forum ma prawo do:
    • zakładania wątków;
    • pisania postów;
    • edycji i kasowania swoich postów; nie jest to jednak możliwe po udzieleniu odpowiedzi przez innego użytkownika
    • pisania i otrzymywania wiadomości prywatnych (PW).
    • zgłoszenia zastrzeżeń odnośnie pracy Moderatora Forum do Administratora i otrzymanie wyjaśnienia.
  2. Od każdego użytkownika oczekujemy umiejętności jasnego i zwięzłego formułowania myśli, kultury osobistej i życzliwości wobec innych.
  3. Nie należy zamieszczać nadmiernej liczby załączników. Zdjęcia i inne pliki graficzne można dołączyć z użyciem serwisów zajmujących się hostingowaniem fotografii/plików graficznych. W analogiczny sposób możesz zamieścić inne pliki (dokumenty, archiwa) korzystając z serwisów hostingowych.

§5 KARY I NAGRODY
  1. Użytkownik łamiący regulamin podlega następującym karom:
    • upomnienie na PW - nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami, ale ma tylko na celu uświadomić użytkownika że popełnia jakieś wykroczenia,
    • ostrzeżenia (mogą je przyznawać Administratorzy i Moderatorzy).
  2. Każdy zarejestrowany Użytkownik Forum może zostać czasowo lub bezterminowo usunięty z Forum jeśli mimo otrzymanych ostrzeżeń od Moderatorów lub Administracji, trzykrotnie złamie postanowienia Regulaminu Forum.
  3. Trzy ostrzeżenia są równoznaczne z banem (Użytkownik nie ma możliwości pisania postów).
  4. W przypadku otrzymania kolejnego bana (tj. po sześciu ostrzeżeniach) blokada jest bezterminowa.
  5. Osoby działające na niekorzyść forum ŁKW otrzymują bana.
  6. O czasowym lub bezterminowym usunięciu Użytkownika decyduje Rada Moderatorów i/lub Administracja Forum.
  7. W przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie, po otrzymaniu bana (również czasowego), użytkownik ma 3 dni na wyjaśnienie sytuacji . Po tym czasie decyzja o zbanowaniu jest ostateczna.
  8. Członkom Łódzkiego Klubu Winiarzy przysługuje na Forum status Użytkownika opisujący ich przynależność Klubową.
  9. Wyróżniający się aktywnością i jakością postów oraz kulturą osobistą Użytkownicy mogą zostać Moderatorami zgodnie z zasadami opisanymi w §2.

§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Administracja opracowuje i zmienia postanowienia Regulaminu Forum oraz zatwierdza je w głosowaniu, po wcześniejszej konsultacji z Radą Moderatorów.
  2. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść zamieszczanych postów i Prywatnych Wiadomości (PW) na Forum ŁKW.
  3. Informacje zawarte w treści Forum służą celom informacyjnym i nie mają na celu propagowania picia alkoholu.
  4. Korzystanie z Forum jest równoznaczne z akceptacją przez danego Użytkownika aktualnej treści niniejszego Regulaminu wraz z zobowiązaniem do jego przestrzegania.

ŁÓDŹ, dnia 3 listopada 2009 roku.



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL